Exportní cena DHL

Exportní cena DHL

 | Společnost LASSELSBERGER získala cenu „Nejúspěšnější klient CzechTrade“ v soutěži EXPORTNÍ CENA DHL

V Praze 21. listopadu 2019 proběhlo finále 22. ročníku soutěže Exportní cena DHL pod záštitou agentury CzechTrade, která i letos ocenila úspěšné české exportéry. Do 22. ročníku se přihlásilo celkem 154 firem, kritéria pro zařazení do soutěže splnilo 130 firem. Největší zájem o účast v soutěži byl zaznamenán od společností z Prahy (35 exportérů), Jihomoravského (18 exportérů) a Moravskoslezského kraje (13 exportérů). Celkem 40 % exportérů se letos přihlásilo úplně poprvé.

Stejně jako v předešlých letech, také letos dvě ceny udělila vládní agentura pro podporu exportu CzechTrade. Ocenění v kategorii „Nejúspěšnější klient CzechTrade“ převzal výrobce keramických obkladů značky RAKO společnost LASSELSBERGER, s.r.o.

Nejúspěšnějším exportérem tohoto roku se stala společnost LASSELSBERGER, která se zabývá výrobou keramických obkladů a dlažeb. „Je nám velkým potěšením letos ocenit právě společnost LASSELSBERGER. Naše vzájemná spolupráce trvá už od roku 2007 a měli jsme možnost být u toho, když se tato firma prosazovala na mnoha zahraničních trzích. Od roku 2013 s námi pravidelně vystavuje na veletrhu The BIG 5 v Dubaji, a i díky této kontinuální prezentaci se jí podařilo vytvořit pevná obchodní partnerství na tamním trhu,“ vysvětluje Radomil Doležal, generální ředitel agentury CzechTrade.

 

 

 

„Společnost LASSELSBERGER exportuje 70 procent naší výroby a tento podíl stále roste. To je obrovský úspěch. V našem oboru nabízíme významnou přidanou hodnotu, značka RAKO nabízí komplexní řešení. Vyvážíme do 67 zemí světa všech kontinentů včetně Austrálie. Výbornou pozici máme například v Saudské Arábii, Kuvajtu a Ománu, kde jsme se podíleli na výstavbě několika nemocnic či státní univerzitě. Dodáváme naše produkty i do autosalónů automobilek Citroën, BMW, Lexus a Škoda Auto. RAKO bude taky na stadionech MS 2022 v Kataru,“ konstatuje Marek Loula, exportní manažer a pokračuje.   „Veletrh The BIG 5 v Dubaji se stal nedílnou součástí naší image při rozvoji regionu  Middleeast, Je to vhodná příležitost oslovit možné potenciální klienty a setkat se sestávajícími partnery. Nutno podotknout, že Big 5 je veletrh celoregionálního významu, zejména pro všechny země regionu Middleast. Aby se nám na takovém trhu podařilo prorazit musíte splnit několik hlavních bodů. Konkurovat cenově, konkurovat kvalitou, přivyknout jiné mentalitě a specifickým zvykům obchodu, najít vhodného člověka – agenta, který podpoří a bude rozvíjet vstup na tento trh. Jen pokud absolutně splňujete parametry výše, máte šanci na úspěch,“ shrnuje, Marek Loula, exportní manažer.

Exportní cena 2019 zná své vítěze.