Postup při vyřizování reklamace

  • Oznámení o případném výskytu vady výrobků společnosti LASSELSBERGER, s.r.o. (reklamaci) učiňte osobně nebo písemně v místě, kde jste výrobek, který vykazuje vadu, zakoupili.
  • K oznámení vady je potřebné přiložit doklad o koupi reklamovaných výrobků.
    Pro ověření reklamace odstínů, deklarovaných rozměrů nebo vad designu je potřebný také informační štítek z obalu zboží, na kterém je uvedena podrobná specifikace výrobku.
  • Vaše reklamace bude vyřízena v souladu s občanským zákoníkem a se zákonem o ochraně spotřebitele ve stanovené lhůtě. V případě, že bude nutné odborné posouzení výrobce na místě, bude lhůta pro vyřízení reklamace po vzájemné dohodě přiměřeně upravena.
  • Pro kvalifikované posouzení kvality výrobků předpokládá norma předložení stanoveného počtu vzorků reklamovaného výrobku. Předání vzorků bude dohodnuto s prodejcem podle možností a situace.
    V případě potřeby posouzení reklamovaných vad již zabudovaných výrobků, musí být k ověření kvality těchto výrobků umožněna jejich prohlídka.

 

Tagy: Poradna